بیمه کشاورزی

مدیرامور بیمه بانک کشاورزی کردستان گفت: هدف این صندوق بیمه۵۱۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در سال جاری بود که با تحقق ۲۸ درصدی برنامه ابلاغی تنها ۱۴۲ هزار و ۴۹۷هکتار آن بیمه شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، اسماعیل حیدری، اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی شده بود هفت هزار هکتار از باغات استان کردستان زیر پوشش بیمه برود که چهار هزار و ۴۰۵ هکتار از باغات بیمه شد و ۶۳ درصد از برنامه محقق شد.

وی افزود: مقرر شده بود ۷۰ هکتار در قالب تنه درختان زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی برود که این هدف در ۱۰ هکتار محقق شده است و نشان از تحقق ۱۴ درصدی برنامه است.

مدیر امور بیمه بانک کشاورزی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیمه دام نیز با ۱۰۶ درصد تحقق برنامه ابلاغی به عنوان پیشتاز مشتریان صندوق بیمه کشاورزی در این استان است، ادامه داد: برنامه ابلاغی صندوق بیمه کشاورزی برای بیمه دام، ۲۰۵ هزار رأس بود که ۲۱۸ هزار رأس از دام‌های این استان زیر پوشش این صندوق قرار گرفته است.

حیدری یادآور شد: بیمه طیور با تحقق ۹۹ درصدی برنامه ابلاغی دومین رتبه بیمه محصولات کشاورزی را دارد به طوری که در ابتدای سال برنامه ابلاغ شده، ۳۴ میلیون قطعه بود که تاکنون ۳۳ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۷۴۹ قطعه شامل ۹۹ درصد برنامه زیر پوشش بیمه رفته است.

وی بیان کرد: اما آبزیان با صفر درصد تحقق کمترین میزان را دارد که انتظار می‌رود با حمایت دستگاه‌های اجرایی سهم تحقق بیمه در سال زراعی آینده رشد بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =