کد خبر: 8789
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
مهدی جمالی‌نژاد

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در نیمه دوم سال قیر به شهرداری‌ها و دهیاری قیر اختصاص داده می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور عصر امروز در نشست با شهرداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخصیص قیر به شهرداری‌ها و دهیاری در نیمه دوم سال در کشور انجام می‌شود.

مهدی جمالی نژاد افزود: در سال ۹۹ تأمین قیر برای شهرداری‌ها در بودجه دیده نشده بود که با تلاش و پیگیری نمایندگان در مجلس جدید، تخصیص قیر در سال ۹۹ عملیاتی شده و در حال حاضر توسط شورای نگهبان بررسی می‌شود.

جمالی نژاد با اشاره به اهمیت اوراق، بیان کرد: در شهر‌های بالای ۵۰ هزار نفر امکان استفاده از اعتبارات نبوده و می‌توان از اوراق مشارکت بهره برد و اوراق مشارکت محدود نبوده و مزایای مختلفی در قالب آن وجود دارد.

او با بیان اینکه امسال اوراق مشارکت به شهر یاسوج اختصاص داده می شود، گفت: بر اساس مصوبه آمادگی ارائه اوراق مشارکت را خواهیم داشت.

جمالی نژاد همچنین از کمک به پروژه‌های پسماند استان خبر داد و افزود: نگاه ما کمک به شهر‌هایی مانند یاسوج در بحث پسماند و بازیافت است.

او بازسازی اتوبوس‌های فرسوده و نوسازی ناوگان را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای شهر یاسوج دانست.

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه باید در سایر محور‌ها نیز تعامل و همکاری‌ها شکل بگیرد، گفت: پروژه‌های مشارکتی شهر یاسوج نیز تسهیلات دریافت می‌کنند.

جمالی نژاد بیان کرد: برای سایر شهر‌ها نیز چنانچه پروژه مهم و اثر گذار برای دریافت تسهیلات معرفی شود، حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

جمالی نژاد از تفاهم نامه با راه و شهرسازی با هدف ساماندهی ورودی شهر‌ها خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیر نیز اصلاح می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =