6595

قائم مقام معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت بررسی ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان قطب دامداری، دامپروری، کشاورزی و گیاهان دارویی برای جذب دانشجوی غیرایرانی تأکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از  خبرگزاری آنا، عباس گنجی ارجنکی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: ظرفیت‌های علمی و جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند در اختیار توسعه و تعامل دانشگاه‌ها قرار گیرد؛ چراکه موجب پذیرش دانشجو و تبادل اعضای هیئت علمی خواهد شد.

وی با بیان اینکه معرفی این ظرفیت‌ها به دیگران موجب شناسایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در سطح مجامع بین‌المللی می‌شود، اضافه کرد: در حوزه تحصیلات تکمیلی وابسته به رشته‌های دامداری و دامپروری، کشاورزی و گیاهان دارویی بسترهای خوبی وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک قطب در کشور مورد بررسی قرار گیرد و برای دانشجویان بین‌المللی که تقاضای تحصیل در این رشته‌ها را دارند، مورد توجه باشد.

قائم مقام معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مسئولان دانشگاهی باید برای استفاده و شناساندن این ظرفیت‌ها به دیگران تلاش بیشتری کنند و ما هم آمادگی داریم بین‌المللی‌سازی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را در دستور کار قرار دهیم.

گنجی ارجنکی ادامه داد: بررسی ظرفیت‌های استان چهارمحال و بختیاری به عنوان قطب دامداری، دامپروری، کشاورزی و گیاهان دارویی در کشور برای جذب دانشجوی غیرایرانی مورد تأکید است.

قائم مقام معاونت بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این نشست از کلکسیون چهار هکتاری گیاهان دارویی و معطر مزرعه آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بازدید کرد.

http://ana.ir/i/514439

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =