کد خبر: 8697
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
+65

تفاهم نامه همکاری شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و شرکت اسنپ فود به منظور عرضه ایمن و سریع محصولات کشاورزی از مزرعه تا سفره های شهروندان با کمک فن آوری های نوین و تجارت الکترونیک منعقد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، به منظور گسترش همکاری فی مابین شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و شرکت اسنپ فود و ضرورت توسعه همه جانبه و هم افزایی توان و امکانات و بهره مندی از ظرفیت های در اختیار طرفین، نشستی در روز بیست و دوم شهریور ماه در محل سالن جلسات شرکت مادر تخصصی با حضور دکتر مجابی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و مهراد عبدالرزاق رئیس هیات مدیره شرکت اسنپ فود تشکیل شد که در این نشست، تفاهم نامه همکاری به تایید و امضای طرفین رسید.

در ابتدای این نشست دکتر مجابی با تاکید بر این که مقتضیات جامعه امروز ما می طلبد که قیمت محصولات کشاورزی از تولید تا حضور بر سر سفره های شهروندان هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده به صرفه و اقتصادی باشد از طرفی امروزه باید با اتخاذ تصمیم و تدبیرهای جدی عملی گام های لازم را در جهت کاهش ضایعات محصولات کشاورزی برداریم که یکی از این راه ها بهره گیری از ظرفیت های حوزه تجارت الکترونیک و فروش و عرضه اینترنتی محصولات کشاورزی با هدف کاهش فاصله از تولید تا فروش محصولات کشاورزی است.

وی اظهاری امیدواری کرد که با ایجاد اطمینان و اعتماد در مصرف کنندگان و سازوکار اجرای تجارت الکترونیک که رساندن محصولات مطمئن و باکیفیت کشاورزی به درب منازل است مزایای پنهان و آشکار این تفاهم نامه بسیار روشن و مثبت باشد.

در ادامه جلسه مهندس عبدالرزاق رئیس هیات مدیره شرکت اسنپ فود با بیان این که طرح تجارت الکترونیکی ارسال محصولات کشاورزی چندان در کشور پا نگرفته و شرکت هایی به صورت محدود در این زمینه فعال هستند، گفت: اما با سازوکاری که به موجب تفاهم نامه برقرار خواهد شد و امکانات گسترده و فوق العاده شرکت اسنپ فود و نمایندگی های بسیار این شرکت در سطح شهرها و همچنین شبکه لجستیک شرکت و توانایی ارسال به تیراژهای بسیار بالا امید داریم که به اهداف تفاهم نامه رسیده و آن را اجرایی کنیم.

بنابر این گزارش؛ در این تفاهم نامه که به تائید و امضای طرفین رسید به مواردی چون همکاری در ایجاد شهرک های استارتاپی محصولات کشاورزی در استان های تهران و البرز؛ همکاری در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی؛ بهره گیری از ظرفیت ها در حوزه تجارت الکترونیک با هدف کاهش فاصله تولید و فروش محصولات کشاورزی؛ افزایش بهره وری تولید محصولات کشاورزی با کاهش ضایعات این محصولات؛ توزیع و فروش محصولات و هوشمندسازی نظام بهره برداری کشاورزی؛ مناسب سازی قیمت خرید در مبدا و فروش به روش اینترنتی و موضوعات مورد درخواست طرفین اشاره کرد.

در این تفاهم نامه همچنین به ایجاد کمیته همکاری در خصوص تهیه برنامه کاری سالانه تا شناسایی نیازها و اولویت های طرفین و برگزاری جلسات منظم طبق تقویم توافق شده مورد توافق و تایید طرفین قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =