قادری

نماینده شیراز بر لزوم تامین نهاده‌های دامی از جمله برای مرغداران تاکید کرد و گفت: این مسئله جزو دغدغه‌های جدی مرغداران است، آنها در شرایط فعلی نمی دانند که جوجه ریزی کنند یا نه؛ از این رو وزیر جهاد کشاورزی باید از این بخش حمایت کند تا از وضعیت کنونی بیرون بیایند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، “جعفر قادری” نماینده شیراز در نشست علنی امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث تغییر و تحول در آموزش و پرورش استان فارس مورد توجه وزارتخانه قرار دارد، گفت: این وضعیت، بلاتکلیفی مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، از این رو وزارتخانه باید هر چه سریعتر این مسئله را تعیین تکلیف کند تا وضعیت ادارات شهرستان ها و وضعیت مدیریت از حالت تزلزل بیرون بیاید.

وی بر لزوم تامین نهاده‌های دامی از جمله ذرت و سویا برای مرغداران تاکید کرد و گفت: این مسئله جزو دغدغه‌های جدی مرغداران است، آنها در شرایط فعلی نمی دانند که جوجه ریزی کنند یا نه؛ از این رو وزیر جهاد کشاورزی باید از این بخش حمایت کند تا از وضعیت کنونی بیرون بیایند.

نماینده شیراز  ادامه داد: در شرایط کنونی شاهدیم که نقدینگی هر روز به سمت یک بازار می رود ، از این رو دولت باید در جهت تسهیل فضای کسب و کار و هدایت نقدینگی به سمت تولید اقدام کند. متاسفانه شاهدیم که هر روز در یک بازار از جمله بورس یا خودرو مشکل ایجاد می شود که این مسئله قابل قبول نیست.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شیراز تنها کلان‌شهری است که رینگ اول کمربندی آن تکمیل نشده است. از این رو هر چه سریعتر این پروژه باید تعیین تکلیف شود. از طرف دیگر بازگشت ارزهای حاصل از صادرات ضروری است. در شرایط فعلی عده ای سوءاستفاده کرده و با کارت های اجاره ای اقدام به صادرات کرده اند، اما ارزها را باز نمی‌گردانند که این موضوع باید مورد پیگیری قرار گیرد.

قادری گفت: یکی دیگر از موضوعات بحث تامین بودجه خط دوم آبرسانی به شیراز است که ۱۶ کیلومتر از این پروژه باقی مانده که باید با تخصیص منابع تکمیل شود. از طرف دیگر رئیس کل بانک مرکزی باید اجازه واردات بدون انتقال ارز برای کالاهای اساسی را بدهد تا مشکل واردات این کالاها حل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =