کد خبر: 8581
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
صابر رحیمی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ظرف دو هفته آینده شش زمین خاکی فوتبال در روستاهای کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

به گزارش  روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : عملیات زیرسازی و بهره برداری از شش زمین خاکی فوتبال روستایی تا پایان شهریور امسال به پایان خواهد رسید و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

او از اتمام عملیات مرمت و بهسازی برخی اماکن ورزشی در شهرستان‌های گیلانغرب واسلام آبادغرب تا پایان این ماه خبر داد و گفت : پیمانکاران مربوطه مؤظف هستند ظرف این مدت به تعهدات خود عمل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و مرمت زمین فوتبال هرسین افزود: پیمانکار این پروژه نیز تعیین و عملیات مرمت آن با جدیت بیشتری ظرف روز‌های آتی از سر گرفته خواهد شد.

رحیمی از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث سالن سقف بلند در فارسینج سنقر نیز خبر داد و گفت: عملیات احداث این پروژه از محل اعتبارات عمرانی در شهرستان سنقر و کلیایی در حال انجام است.

او به مرمت و نوسازی سالن وزنه برداری دالاهو به منظور کمک به رشد این رشته در این شهرستان مستعد اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث ساختمان اداری و اقامتی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در سه طبقه را دیگر پروژه در دست اقدام ذکر کرد و گفت: با توجه به تخریب ساختمان اداری این شهرستان در زلزله سرپل ذهاب، ساخت ساختمان اداری به همراه خوابگاه و امکانات جانبی آن در دستور کار قرار گرفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =