کد خبر: 8556
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
گندم

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۲۳۱ فقره تسهیلات توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی به مبلغ ۱۰۶ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال امسال در این استان پرداخت شده و اعتبارات این حوزه نسبت به سال قبل ۱۵۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حسین مودی افزود: امسال در مجموع ۱۰ هزار و ۹۲۴ فقره تسهیلات به مبلغ سه هزار و ۶۷۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال توسط شعب این بانک در استان پرداخت شده است.

وی گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده از لحاظ تعداد ۱۵ درصد کاهش اما از لحاظ میزان پرداختی ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل اعتبارات توسعه مکانیزاسیون ۱۵۵ درصد، قرض الحسنه ازدواج ۳۷ درصد، بند الف تبصره ۱۸، ۳۲۱ درصد و کمک‌های فنی و اعتباری ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده، ۲۱۸ فقره پرونده به مبلغ ۸۸ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی، هشت فقره به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اشتغال پایدار روستایی و عشایر و ۳۶ فقره به مبلغ هشت میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال عشایر کوچنده بوده است.

وی از پرداخت ۳۷ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ۲۲ پرونده در استان خبر داد و گفت: همچنین ۱۳ فقره کمک‌های فنی و اعتباری به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال و هفت هزار و ۴۴۷ فقره به مبلغ ۲ هزار و ۸۵۲ میلیارد و  ۴۸ میلیون ریال سایر تسهیلاتی بوده که در شعب بانک کشاورزی استان پرداخت شده است.

مودی با اشاره به تسهیلات پرداختی در زمینه خسارات سیلاب اظهار داشت: امسال ۴۴۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال اعتبارات سیل سال ۹۷ و هزار و ۸۲۴ فقره به مبلغ ۱۵۲ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال اعتبارات سیل فروردین ۹۸ به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت بانک‌ها جمع‌آوری منابع مردمی و پرداخت آن به متقاضیان و تولیدکنندگان است گفت: براساس قوانین بانک مرکزی بین ۸۰ تا ۸۵ درصد منابع به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =