تخریب

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری تخریب شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، پرویز عبدی اظهار کرد: این بناها بیشتر در خارج از حریم روستاها ساخته شده که به شکل دیوار چینی و بنا بوده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اجرای این طرح ده‌ها هکتار از اراضی زراعی و باغات این استان آزاد سازی شد.

عبدی با بیان اینکه روستا به عنوان محل تولید و در صورت عدم مراقبت و نظارت در ساخت و ساز و روند امور جاری در روستا، دچار خسارات می‌شوند افزود: برخی از سودجویان در عرصه زمین بدون هیچ مجوزی اقدام به قطعه بندی اراضی زراعی در خارج از حریم روستاها می‌کنند که در این حوزه؛ اقدامات و تصمیمات خوبی در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال انجام شده که به زودی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: کارشناسان جهاد کشاورزی؛ فعالیت‌های بخش را به صورت مستمر رصد و با شناسایی بنای غیر مجاز اقدام قضائی لازم صورت می‌گیرد.

عبدی از همه مالکان زمین‌های زراعی و باغی خواست: قبل از هرگونه ساخت و ساز، برای مشاوره و دریافت مجوز به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =