کد خبر: 8452
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
234

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: حراست به عنوان بازوی امین و تاثیرگذار در حوزه سلامت اداری است و زوایای پنهانی که یک مسوول نمی بیند را همکاران حراست می بینند و در جهت پیشگیری از وقوع جرم و حفظ سلامت سیستم به مسوولان مجموعه کمک می کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی در مراسم معارفه رئیس حراست سازمان امور عشایر، با اشاره به این که آموزش در حراست از اهمیت زیادی برخوردار است، بیان داشت: آمادگی داریم در بخش آموزش بویژه آموزش روش های پیشگیری از وقوع جرم، از توانمندی ها و امکانات مرکز حراست وزارتخانه استفاده کنیم.

وی با بیان این که ما در زمینه حراست نیاز به کمک، راهنمایی و تعامل داریم و آماده هستیم همه مباحثی که مطرح می شود را عمل کنیم، بر رابطه مستمر حراست سازمان با مرکز حراست وزارتخانه و حراست امور عشایر استان ها با حراست های جهاد کشاورزی استان ها تاکید کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب آقای "علی سلیمی" به عنوان رئیس اداره حراست سازمان امور عشایر ایران به وی ابلاغ و از تلاش ها و زحمات آقای "مراد نژاد" سرپرست پیشین حراست این سازمان تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است؛ رئیس و معاونین مرکز حراست وزارت جهادکشاورزی، مسئولان سازمان امور عشایر، مدیرعامل اتحادیه دامداران متحرک و مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی عشایری در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =