کد خبر: 8297
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
54

در دومین جشنواره نیرو و رسانه شرکت آبفا استان اصفهان موفق به کسب رتبه دوم در رشته موشن گرافیک شد. 

به گزارش روستانیوز، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد: آبفا استان اصفهان از میان ۵۵۷ اثر رسیده به در دومین جشنواره نیرو و رسانه موفق شد رتبه دوم در رشته موشن گرافیک را کسب کند. 
سی اکبر بنی طبا گفت: این جشنواره با شعار محوری «سازگاری با تغییر اقلیم» برگزار شد و هدف از برگزاری آن توسعه مشارکت رسانه ها و وزارت نیرو در راستای اصلاح شیوه مصرف بود.
وی ضمن تقدیر از همکاری اصحاب رسانه با آبفا استان اصفهان در فرهنگ سازی مدیریت مصرف عنوان کرد: بخش بزرگی از اعتماد مردم به آبفا استان اصفهان نتیجه ی  اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها بوده است و این امر نشان می دهد که رسانه ها به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مساله ی حیاتی مانند آب، به درستی عمل کرده اند.  
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان ضمن ابراز امیدواری در خصوص تداوم این جشنواره تصریح کرد: از میان ۵۵۷ اثر رسیده به جشنواره، طی دو مرحله ۴۰ اثر نهایی حائز رتبه های اول تا سوم در محورهای مختلف شدند و آبفا استان اصفهان نیز موفق شد رتبه دوم در رشته موشن گرافیک را کسب کند. 
گفتنی است؛ نخستین جشنواره نیرو و رسانه سال گذشته با شعار محوری "مدیریت مصرف و تقاضا" مقارن با روز جهانی آب در دوم فروردین ماه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =