کشاورزی

فرماندار پارس‌آباد گفت: با توجه به این‎که شهرستان پارس‌آباد محور توسعه کشاورزی استان اردبیل و یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است، بانک کشاورزی باید در توسعه کشاورزی نوین و گلخانه‌ای و آبیاری تحت فشار همیار کشاورزان باشد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، ابراهیم امامی صبح امروز در نشست با مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‎که شهرستان پارس‌آباد محور توسعه کشاورزی استان اردبیل و یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است، بانک کشاورزی باید در توسعه کشاورزی نوین و گلخانه‌ای و آبیاری تحت فشار همیار کشاورزان باشد.

وی افزود: تکمیل زنجیره‌های تولید و ایجاد ارزش افزوده و تولید محصولات دانش‌بنیان، نیاز روز بوده و برای تحقق جهش تولید نیازمند دعوت از سرمایه‌گذاران توانمند و حمایت‌های ویژه از آن‌ها هستیم.

پروژه گلخانه پارس‌آباد ۱۴۰۰۰ نفر اشتغال‌زایی دارد

فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: گلخانه یک هزار و ۶۰۰ هکتاری پارس‌آباد یکی از مهمترین و بزرگترین طرح‌های کشور بوده و در این بخش بیش از ۶ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری خواهد شد و سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن محصول با کیفیت بالا از این گلخانه استحصال و برای بیش از ۱۴ هزار نفر نیز اشتغال‌زایی خواهد داشت.

امامی تصریح کرد: زیرساخت‌ها باید همسو با توسعه کشاورزی و گلخانه‌ای گسترش یابد و در همین جهت صنعت و جاده‌های مواصلاتی و مبادی صادراتی نیز باید توسعه پیدا کنند تا شاهد مجموعه‌ای موفق از حرکت اقتصادی در منطقه باشیم.

تسهیلات ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بانک کشاورزی برای توسعه گلخانه‌ها

رضا نوری، مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: ۶۳ میلیارد تسهیلات گلخانه‌ای از ابتدای سال تاکنون اعطا شده است و سال گذشته نیز بیشترین پرداختی تسهیلات کشور به مبلغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد در استان اردبیل و شهرستان پارس‌آباد بود.

نوری از پذیرش ۵ پرونده با حجم تسهیلات نزدیک به ۳ هزار و ۴۰۰ میلیاردی برای توسعه گلخانه‌ها در گلخانه یک هزار و ۶۰۰ هکتاری پارس‌آباد خبر داد و بیان کرد: روند پرداخت تسهیلات این طرح‌ها به سرعت در دست اقدام بانک کشاورزی است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از خدمات ۸ ساله محسن ببری‌آذر در سمت مدیریت بانک کشاورزی پارس‌آباد قدردانی و موسی محمدی به عنوان ‌مدیر جدید بانک کشاورزی شعبه این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =