محسن مصلحی

قائم‌مقام و معاون پشتیبانی و رفاهی سازمان نظام پزشکی اصفهان بیان کرد:تقسیم بیمارستان‌ها به کرونایی و غیرکرونایی برای تمرکز بیشتر برای بحث درمان است.

به گزارش روستانیوز، محسن مصلحی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تقسیم بیمارستان‌ها به کرونایی و غیرکرونایی بیان داشت: تعدادی از کادر درمان ما در بیمارستان، کرونا نگرفتند چرا که در آنجا بیشتر رعایت می‌کردند.
وی در خصوص تعداد مبتلایان کادر درمان به ویروس کرونا افزود: در کل کشور حدود ۵۰۰۰ نفر  و در حوزه بهداشت و درمان استان اصفهان ۴۵۰ نفر به کرونا ویروس مبتلا شدند.
قائم‌مقام و معاون پشتیبانی و رفاهی سازمان نظام پزشکی اصفهان با اشاره به اهمیت استفاده از آی تی اظهار داشت: در بخش سلامت استفاده از آی‌تی باید سرعت بیشتری پیدا کند و سازمان نظام پزشکی نیز با تمهیداتی به دنبال جبران کمبودها در این زمینه است.
مصلحی ادامه داد: در ارتباط با شیوع ویروس کرونا در کشورهایی از جمله چین، هنگ‌کنگ و کره‌جنوبی توانستند فاصله‌گذاری هوشمند را اجرا کنند و از آی‌تی با آنالیز اطلاعات بهره مند شوند.
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی اصفهان در ادامه این نشست نیز گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی کادر درمان از پزشکان عمومی تا رشته‌های تخصصی و کادر آموزشی مثل طب داخلی، وارد عمل شدند و تعدادی نیز در این راه آلوده شدند.
منتظری اضافه کرد:تاکنون ۲۴ نفر از همکاران متخصصین بیهوشی در اصفهان و همچنین ۴ نفر از دستیاران بیهوشی به ویروس کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه مورد فوتی در این زمینه نداشتیم.
وی در ارتباط با دستگاه های  ونتیلاتور و دپو شدن آن در بیمارستان الزهرا اصفهان گفت: هیچ ونتیلاتوری حتی یک ساعت هم در بیمارستان الزهرا بیکار نماند  و۱۱ دستگاه ونتیلاتور بک آپ بیمارستان الزهرا توانست مراکز دیگر بیمارستانی ما را حفظ کند.
معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی اصفهان بیان داشت: همچنین ۴۷ ونتیلاتور در بخش‌ها ی بیمارستان الزاهرا و ۷۴ عدد نیز در آی‌سی‌یو ها  به بیماران وصل بود و این تصمیم که این بیمارستان  وارد درمان کرونا نشود، تصمیم درستی بود چرا که در غیر این صورت، درمان در استان روی زمین می‌ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =