کد خبر: 8222
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
محمد ابراهیمی

دومین همایش روز روستا به همت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برگزار می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، دومین مراسم گرامیداشت روز روستا را با هدف تقدیر از سازمان‌های مردم نهاد و تسهیل گرانی که در حوزه روستایی و عشایر فعالیت داشتند، برگزار می‌کند.

او با بیان اینکه این همایش ۱۵ مهرماه همزمان با روز روستا برگزار خواهد شد، افزود: از همه فعالان حوزه‌های ذکر شده دعوت می‌شود تا گزارشی از طرح‌های اجرا شده خود را در این حوزه، به صورت فایل pdf یا word حداکثر تا ۲ هزار کلمه همراه با مستندات شامل فیلم، عکس و ارزیابی‌های انجام‌شده، حداکثر تا پانزدهم شهریورماه امسال به ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی roozeroosta@gmail.com ارسال کنند.

پرداخت تسهیلات تسهیلات کم بهره در روز‌های کرونایی

مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران با بیان اینکه بیمه شدگان زیر پوشش این صندوق در روز‌های کرونایی تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: تسهیلات کم بهره و کمک‌های نقدی تا ۳۰۰ هزار تومان و غیر نقدی به مستمری بگیران و بیمه شدگان اعطا خواهد شد.

او افزود: به بیمه شدگان برای پرداخت حق بیمه مهلت ۲ماهه داده شد.

ابراهیمی گفت: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین کارگزاران شهرستان‌ها برای استفاده مراجعه کنندگان توزیع شده است.

مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران افزود: مرحله دریافت اثر انگشت از بیمه شدگان و مستمری بگیران برای جلوگیری از ویروس کرونا حذف شده است.

او با بیان اینکه کارگزاران شهرستان‌ها  نیز می‌توانند تسهیلات کم بهره دریافت کنند، گفت: بیمه شدگان می‌توانند برای پرداخت حق بیمه از طریق سامانه سبا و به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =