کد خبر: 8206
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
545

به همت بخشدار جلیل آباد ۲۶۰ هکتار زمین کشاورزی به کشاورزان واگذار می شود.


به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری آریا، کشاورزان غیاث آبادی ضمن دعوت از مصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد تلاشگر جلیل آباد، از ایشان به پاس خدمت شایان توجه و دلسوزانه تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
مصطفی قاسمی بخشدار جلیل آباد در این خصوص عنوان داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد با بنیاد مستضعفین و رایزنی با مسئولین و تلاش های بی دریغ فرماندار، مقرر گردید برحسب توافق نامه ای که سال ها پیش نوشته شده اما باطل شده بود، اقداماتی در زمینۀ واگذاری زمین های بنیاد مستضعفین به کشاورزان صورت پذیرد.
وی گفت: بر این اساس به بخشداری فرصت داده شد تا تاریخ اول شهریورماه سال جاری به کشاورزان غیاث آبادی اطلاع رسانی و ۲۶۰ هکتار زمین کشاورزی در زمان تعیین شده به آنها واگذار شود.
قاسمی اظهار داشت: پس از فراخوان کشاورزان، تعداد ۴۷ نفر از آنها خواستار دریافت زمین ها شدند و برای نیل به این هدف نماینده ای از بین خود برای پیگیری امور در بنیاد برگزیدند.
وی عنوان داشت: در نتیجه مقررشد کشاورزان با پرداخت ۳۰ درصد هزینه زمین ها به صورت نقد و ۷۰ درصد آن طی ۵ سال، صاحب زمین شوند.
بخشدار جلیل آباد در پایان با بیان اینکه، کارشناسی املاک توسط بخشداری و فرمانداری صورت پذیرفته است، اذعان داشت: ظرف یکی دو روز آینده نتیجه نهایی به بنیاد مستضعفین اعلام خواهد شد و با کوشش بخشداری، فرمانداری و همکاری بنیاد این معضل حدودا ۳۰ ساله مرتفع خواهد شد‌‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =