کد خبر: 8198
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
555

مراسم معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و بین الملل وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی و مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور استان ها امروز در محل سالن شهیدان تعمتی جم برگزار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر شاهرخ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع در این مراسم با قدردانی از تلاش های مدیران قبلی مرکز روابط عمومی و دفتر امور بین الملل، سرپرست مرکز روابط عمومی و بین الملل وزارت جهاد کشاورزی را فردی اخلاق محور و دارای توانمندی علمی توصیف کرد و افزود: با همت کارشناسان و هدایت دکتر سرافرازی، چشم انداز روشنی پیش روی ارتباطات داخلی و بین المللی وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

در این مراسم، دکتر سعید سعادت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش های مدیران قبلی، ادغام مرکز روابط عمومی و امور بین الملل را در راستای کوچک سازی و چابک سازی ساختار سازمانی وزارت جهاد کشاورزی عنوان و تصریح کرد: روابط عمومی و امور بین اللمل زمینه های مشترک کاری زیادی دارند و این ادغام می تواند موجب هم افزایی در اجرای ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با مدیریت دکتر سرافرازی که در دو حوزه روابط عمومی و رسانه و همچنین امور بین الملل دارای تجربه است، جایگاه وزارت جهاد کشاورزی در فضای رسانه ای داخلی و بین المللی ارتقا یابد.

سعادت تاکید کرد: اطلاع رسانی گسترده دستاوردها و توانمندی های وزارت جهاد کشاورزی در هفته دولت ضروری است.

سرپرست مرکز روابط عمومی و بین الملل وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم، ادغام دو دفتر را در راستای اصلاح و چابک سازی ساختار سازمانی برای دستیابی به اهداف وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد و افزود: لازم است ساختار جدید مرکز روابط عمومی و بین الملل مطابق الگوهای بین المللی طراحی شود.

دکتر علیمراد سرافرازی بر ضرورت انعکاس گسترده توانمندی ها و دستاوردهای وزارت جهاد کشاورزی با بهره گیری از همه ظرفیت های ارتباطی و رسانه ای تاکید کرد و خدمت به مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را اولویت این مرکز برشمرد.

در پایان این مراسم، قسم نامه مدیران وزارت جهاد کشاورزی توسط سرپرست مرکز روابط عمومی و بین الملل، قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =