کد خبر: 8193
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
جعفری

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سنم استان، ‌ متن پیام کاوه جعفری خورشیدی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، صداقت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند. کم نیستند خبرنگاران اندیشه ورزی که با طی نمودن این راه خطیر و دشوار و رساندن به موقع، کامل، دقیق و غیر جانبدارانه خبرها هم چون آینه‌ای شفاف واقعیات را آن گونه که هستند در دسترس همگان قرار می دهند و در این راه نقد سازنده را هم چون ابزار پالایش ناصافی ها و رونق و بهبود امور و پیشرفت جامعه، به کار می بندند.
هم اکنون که سراسر جهان را ویروس کوئید ۱۹ فرا گرفته، نقش خبرنگاران بیش از پیش حائز اهمیت گردیده زیرا این قشر زحمتکش با آگاهی کامل به خطرات این بیماری همچنان رسالت خود را در کوتاه ترین زمان انجام، تا آحاد هموطنان در جریان امورات قرار دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، هفده مرداد روز بزرگداشت مقام والای خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند و اثرگذار همه این عزیزان سپاسگزاری می‌نمایم.
من الله التوفیق
کاوه جعفری خورشیدی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =