کد خبر: 8173
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
+

بخشدار بستان گفت: جلسه‌ی بررسی مشکلات روستاهای بخش بستان با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری برگزار گردید.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد هاشمی زاده بخشدار بستان، گفت: با حضور الهایی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان و مکوندی معاون امور زیربنایی اداره کل امور روستایی جلسه‌ی بررسی مشکلات روستا‌های این بخش بستان برگزار گردید.

او با اشاره به مشکلات بخش بستان افزود: این بخش در بحث اعتبارات، بدلیل محرومیت‌های ناشی از جنگ و دفاع مقدس باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت مسئولان استان خوزستان قرار گیرد تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

هاشمی زاده بیان داشت: دهیاران و روسای شورا‌های منطقه ضمن بیان مشکلات، به ظرفیت‌های خاص بستان برای ایجاد اشتغال در حوزه‌های دامپروری و کشاورزی و خواستار اهتمام مسئولان جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و خالی شدن روستا‌ها از سکنه شدند.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار، دهیاران و اعضای شورا‌ها در این منطقه، مردم بستان را مرزداران غیور و شریف ایران اسلامی دانست و گفت: تلاش‌ها جهت رفع غبار محرومیت از این بخشادامه خواهد داشت و در زمینه‌ی بهسازی و آسفالت، روشنایی و بعضی موارد زیرساختی، توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =