کد خبر: 8084
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
556

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات اجرایی ایستگاه شاهد خط دوم متروی اصفهان خبر داد و گفت: برای احداث این ایستگاه ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.


شهبازی اظهار کرد:عملیات اجرایی ایستگاه شاهد خط دوم متروی اصفهان از دی ماه سال گذشته آغاز شده و به روش زیر زمین در حال انجام است، به همین دلیل شهروندان اجرای این پروژه را احساس نمی‌کنند، زیرا ابتدا ایستگاه‌ها احداث و پس از آن TBM وارد ایستگاه می‌شود که این موضوع، معضلات ترافیکی و مشکلات ساخت را به حداقل می‌رساند.
وی با تأکید بر رو به رشد و توسعه بودن این منطقه، تصریح کرد: این منطقه از لحاظ زمین قابلیت و توانمندی بیشتری نسبت به دیگر مناطق دارد و در نتیجه می‌توان  در آن پروژه‌های مشارکتی بیشتری تعریف کرد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه منطقه ۱۰ علاوه بر ظرفیت‌های آشکار سرمایه‌گذاری که در قالب پروژه‌های مشارکتی به بهره‌برداری رسیده یا در دست اجراست، گفت: این منطقه ظرفیت‌های پنهان دیگری نیز دارد که می‌تواند مقصد جذب سرمایه گذاران و بخش خصوصی باشد.
وی ادامه داد: منطقه ۱۰ می‌تواند قطب سلامت استان باشد، زیرا وجود شهرک سلامت (به منزله یک پروژه شاخص محرک توسعه) در کنار پژوهشگاه رویان، بیمارستان هزار تختخوابی، بیمارستان پیوند قرار گرفته و می‌تواند این منطقه را قطب سلامت استان معرفی کند.
شهبازی وجود زمین‌هایی با کاربری کشاورزی را از جمله ظرفیت‌های سرمایه گذاری منطقه عنوان کرد و گفت: می‌توان با مشارکت بخش خصوصی از زمین‌های کشاورزی منطقه ۱۰ برای احداث گلخانه‌های متعدد در شرق اصفهان استفاده کرد.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری خوبی در این منطقه وجود دارد، اظهار کرد: وجود اقوام و فرهنگ‌های مختلف در منطقه از جمله فرصت‌هایی است که اگر به درستی از آن استفاده شود، می‌تواند به توسعه منطقه در حوزه گردشگری و صنایع دستی کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =