کد خبر: 8075
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کمک

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین خانوارهای تحت حمایت امداد و نیز سایر این استان توزیع شد.

به گزارش روستانیوز  به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، سیده‌فاطمه تقوی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد مددجویان معادل ۹ هزار و ۲۳ خانوار ساکن مناطق روستایی هستند، تصریح کرد: مددجویان ساکن مناطق روستایی از گوشت قربانی بهره‌مند شدند.

تقوی با بیان اینکه ۱۶۵ روستا با ضریب محرومیت ۶ از خدمات حمایتی کمیته امداد شامل سبد غذایی، درمان، ساخت و بهسازی مسکن، هدیه ازدواج، جهیزیه، اردوهای زیارتی و تربیتی و ... بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر خدمات حمایتی ذکرشده، مددجویان تحت حمایت در هر مناسبتی همچون عید قربان از نذور مردمی نیز بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: با ذبح یک هزار و ۸۰۰ رأس دام سبک در استان، بیش از ۲۴ هزار بسته گوشت قربانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بین ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت امداد و نیز سایر نیازمندان از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

تقوی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، در سال جاری ذبح دام از قربانگاه‌ها در سطح شهر به کشتارگاه منتقل و با رعایت پروتکل بهداشتی و شرعی ذبح‌شده است، تصریح کرد: سالم بودن گوشت قربانی با حضور گروه‌های ناظر دامپزشکی مورد تائید قرارگرفته است که به‌صورت بهداشتی، بسته‌بندی و توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =