کد خبر: 8057
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
56

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: توجه به سلامت کارکنان و مشترکین مهمترین اصل است.

به گزارش روستانیوز، سید مصطفی علوی در مراسم تودیع و معارفه، رئیس بهره برداری گاز مرکز استان و رئیس اداره گاز منطقه 4 گفت: در حال حاضر توجه به سلامت کارکنان و مشترکین مهمترین اصل است و رعایت اصول سه گانه بهداشتی اعم از، الزام به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها، بجد باید در همه ادارات مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود:تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند؛ عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.
علوی، با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره گاز منطقه چهار بیان داشت: وی در زمینه‌ ی توسعه خدمات گازرسانی و تعامل با مشترکین، توانست با برنامه ریزی مناسب اقدامات شایسته ای انجام دهد و تا کنون هیچ مورد شکایت، نارضایتی یا کم کاری از عملکرد این منطقه گزارش نشده است.
وی، با اشاره به اینکه قبول مسئولیت جدید، فرد را موظف می کند که تمام توان خود را برای انجام صحیح امور مربوطه بکار گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیروهای متخصص و با دانشی در مجموعه بهره برداری داریم که همراه با برنامه ریزی در طی سال تداوم گاز رسانی را میسر کرده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع، توسعه گازرسانی به صنایع، تلاش در جهت وصول مطالبات با حفظ کرامت مشترکین، دقت در نحوه و قطع و وصل گاز، توجه به انگیزه و رضایتمندی کارکنان و... از جمله مواردی است که انتظار می رود به درستی و دقت بیشتری مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد.
این مقام مسئول همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تعامل با ادارات، فرمانداری و سایر نهاد های مردمی را از دیگر توصیه های خود به رئیس جدید اداره گاز منطقه چهار برشمرد و افزود: بدون تعامل، کاری صورت نمی‌گیرد و می‌طلبد با مدیران تعامل مطلوب جهت برطرف کردن موانع صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =