امیر حسین بانکی پور

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم .

به گزارش روستانیوز،‌ امیر حسین بانکی پور در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم .
وی عنوان کرد: محور فعالیت های هلال احمر سرمایه اجتماعی است و هلال احر می تواند سرمایه اجتماعی را در جامعه تولید و تقویت کند.
نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : وجود حضرت آیت الله مهدوی (زید عزه) در کسوت مسئولیت نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سرمایه ای فقاهتی ، اجتماعی ، علمی ، فرهنگی ، اخلاقی و معنوی برای جمعیت هلال احمر بوده و حضور ایشان را سرمایه ای گرانبها برای این مجموعه عظیم مردمی دانستند .
بانکی پور در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت : هلال احمر پتانسیل بسیار بالایی در زمینه خدمت رسانی به اقشار محروم دارد و می تواند با ارایه خدمت داوطلبانه مبتنی بر حفظ کرامت انسان ها برای خود آبرو و اعتبار جمع کرده و به حفظ سرمایه های اجتماعی خود کمک کند .
رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در پایان این دیدار تاکید کرد: همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =