525

استاندار چهارمحال و بختیاری با وزاری جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و وزیر نیرو پیرامون مسائل و مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه کشاورزی ، زیرساخت‌های راه و آب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی  در دیدار با وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه کشاورزان چهارمحال و بختیاری با مشکل تأمین نهاده‌های دامی و طیور مواجه هستند، اظهار کرد: برای افزایش تولید و حل مشکلات کمبود تولید گوشت نیازمند تأمین نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران به قیمت مصوب هستیم.

وی در ادامه این دیدار با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری از ضروریات است، گفت: کشت گلخانه‌ای علاوه بر افزایش تولید محصولات کشاورزی می‌تواند موجب ایجاد اشتغال  نیز شود، بنابراین نیاز است به متقضیان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود.

عباسی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بالایی برای پرورش ماهیان سردآبی و پرورش ماهی در قفس وجود دارد، عنوان کرد:  طرح‌های پرورش ماهی نیز مورد حمایت وزارت جهادکشاورزی قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در دیدار با وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از شهرها و روستاهای این استان با مشکل تأمین آب شرب مواجه هستند و با تانکر آبرسانی می‌شوند، خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند برای حل مشکل آب شرب  مردم این استان پروژه‌های آبرسانی تسریع شود.

وی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری نیازمند تخصیص آب هستند، بنابراین باید فرآیند تخصیص آب برای حل مشکل اشتغال در اولویت قرار بگیرد.

عباسی همچنین در دیدار با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای حل معضل تصادفات در محورهای مواصلاتی و پرتردد چهارمحال و بختیاری باید پروژه‌های مانند احداث محور شهرکرد- بروجن به لردگان، محور شهرکرد به ناغان و لردگان به ایذه تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه طرح اقدام ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است، تأکید کرد: باید مقدمات ساخت واحدهای مسکونی در استان با سرعت بیش‌تری انجام شود.

وی تصریح کرد: پروژه راه‌آهن مبارکه به سفیددشت از پروژه‌های اولویت‌دار دولت در چهارمحال و بختیاری است که تا پایان دولت دوازدهم باید به بهره‌برداری برسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و وزیر نیرو جهت اطلاع و حل مسائل و مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه آب، کشاورزی و زیرساخت‌های راه برای سفر به چهارمحال و بختیاری دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =