کد خبر: 7861
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
حجت الاسلام مهدی رنجبر

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: در طول سال‌های اخیر برخی افراد قصد تضعیف شورای نگهبان را داشتند که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند.

در اردستان حجت الاسلام مهدی رنجبر در نشست خبری روز شورای نگهبان با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر برخی قصد تضعیف شورای نگهبان را داشتند که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند، اظهار داشت: این افراد باید بدانند که اگر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم خوب نیست به خاطر انتخاب ناصحیح خود همین افراد است.

وی افزود: وظیفه شورای نگهبان در تمامی انتخابات، تأیید صلاحیت افرادی است که حداقل نمره قبولی را در صلاحیت‌ها دارند ولی وظیفه مردم این است که از بین افراد صالح، شخص اصلح را انتخاب کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه دفاتر شورای نگهبان در شهرستان‌ها را تشکیل هیئت نظارت به منظور نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است که ناظرین از اقشار مختلف مردم انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: ناظرین شورای نگهبان از دل مردم و برای خود مردم فعالیت می‌کنند.

رنجبر با بیان اینکه در شهرستان اردستان حدود ۵۰۰ نفر عضو شورای نگهبان هستند که در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی استفاده می‌شوند، گفت: نقش این نهاد انقلابی و ولایی در تداوم و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین کننده و موثر است.

رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: ما در دفتر شهرستان آمادگی کامل برای اخذ انتقادات و پیشنهاد‌ها و ارائه راهکارهای بهتر جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات را داریم و دست همه نهادهای انقلابی و پای‌کار را برای کمک و یاری می‌فشاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =