کد خبر: 7579
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
روح‌الله خدارحیمی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی برای تحقق شعار جهش تولید در کنار تولیدکنندگان خواهد بود و از این رو سرمایه‌گذاران نگرانی از بابت تامین منابع مالی نداشته باشند.

به گزارش روستانیوز به نقل از تسنیم، روح‌الله خدارحیمی بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی واحدهای گلخانه‌ای در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم و در عین حال آسان برای توسعه و مدرن‌سازی حوزه کشاورزی در مناطق مختلف کشور ایجاد و راه‌اندازی واحد ها و شهرک های بزرگ گلخانه‌ای است.

وی ایجاد شهرک‌های کشاورزی را در تحقق شعار جهش تولید موثر دانست و افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق و جهش تولید باید تلاش کنیم تا با ایجاد و راه‌اندازی واحدها و شهرک‌های کشاورزی به ویژه مجموعه‌های گلخانه‌ای ما نیز نقشی در تحقق شعار سال داشته باشیم.

خدارحیمی با بیان اینکه درباره حمایت از سرمایه گذاران هیچ نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی سرمایه گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید از تامین منابع مالی و اعتبارات لازم نگرانی وجود داشته باشند و بانک کشاورزی برای تحقق شعار جهش تولید حمایت‌های لازم را از سرمایه گذاران و فعالان حوزه کشاورزی انجام خواهد داد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با تاکید بر پشتیبانی مالی از طرح‌ها و واحدهای تولیدی حوزه کشاورزی بیان کرد: با وجود محدودیت‌های مالی سال گذشته بانک کشاورزی توانست با حمایت و پشتیبانی‌های مالی لازم ۱ هزار و ۳۰۰ هکتار شهرک گلخانه‌ای مدرن به گلخانه‌های کشور اضافه کرد که امیدواریم با تداوم و استمرار این حمایت‌ها شاهد افزایش بیش از پیش این مراکز تولیدی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مغان قطب کشاورزی کشور است اظهار کرد: منطقه مغان با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که دارد قطب کشاورزی کشور و اردبیل است و در این راستا بانک کشاورزی در راستای توسعه کشاورزی در این منطقه اهتمام جدی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =