کد خبر: 7552
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
مرغ

توزیع ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب تنظیم بازار (هرکیلو ۱۳۰ هزار ریال) از امروز سه شنبه در فروشگاه های منتخب تعاونی و زنجیره‌ای استان قزوین آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با اعلام این خبر و با بیان اینکه گوشت سفید به میزان کافی در سردخانه های استان ذخیره سازی شده و کمبودی در این خصوص وجود ندارد، افزود: ۱۰۰ تن مرغ منجمد به تدریج از امروز در فروشگاه های تعاونی مصرف و زنجیره ای منتخب قزوین و همچنین مراکز عرضه کالا در نقاط حاشیه ای شهرها به منظور بهره مندی اقشار نیازمند از گوشت با نرخ مناسب عرضه می شود.

علی شاپورزاده با اشاره به افزایش قیمت مرغ طی روزهای گذشته، افزود: توزیع این گوشت ها همچنین با هدف تعادل سازی قیمت مرغ و تنظیم بازار کالاهای اساسی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرغ های منجمدی که عرضه می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در ماه های گذشته از سوی شرکت پیشتیبانی امور دام از مرغداران خریداری و ذخیره سازی شده اند.

این مسوول همچنین گفت: استان قزوین هیچ مشکلی در زمینه تولید گوشت مرغ ندارد به طوری که حدود ۴۰ درصد تولیدات این حوزه نیز به استان های همسایه صادر می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده هیچ مشکل و کمبودی برای تولید محصولات دامی از جمله گوشت قرمز و سفید، شیر و تخم مرغ در استان قزوین وجود ندارد.

سالانه ۷۰۰ هزار تن محصولات دامی در استان قزوین تولید می شود که بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تن آنرا گوشت مرغ تشکیل می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =