کد خبر: 7495
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کمک

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان گفت: همزمان با دهه کرامت، ۴۰ هزار بسته پروتئینی بین اقشار ضعیف استان در مناطق حاشیه شهرها توزیع می‌شود.

به گزارش روستانیوز در استان کردستان، مهدی طالبی  اظهار داشت: این بسته‌ها در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و هیات های مذهبی در نقاط محروم حاشیه شهرها بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌پذیر از کرونا  توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته‌ها شامل ۸۰ هزار قطعه مرغ و به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: کمک‌ها از امروز بین خانوارهای نیازمند و در مناطق محروم و حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) در کردستان یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش نیز ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال (هر بسته ۳۲۰ هزار تومان)، بین خانوارهایی که تحت حمایت هیچ نهادی قرار نداشتند، توزیع شد.

طالبی افزود: این ستاد از اوایل اسفند تاکنون با همکاری بسیج دانشجویی و ۶ گروه جهادی تاکنون ۱۲ هزار عدد ماسک تولید و میان اقشار نیازمند توزیع کرده ضمن اینکه روزانه ۹۰ دست لباس ایزوله در مجموع سه هزار دست و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد شیلد حفاظتی نیز تولید و به مراکز درمانی تحویل داده است.

وی تاکید کرد: در قالب پویش سلامت احسان نیز توزیع پنج هزار بسته بهداشتی بین مردم نیازمند و تحویل یک هزار دست لباس ایزوله به دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات این ستاد در مدت ذکر شده است.

دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه از اول ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده به پایان می‌رسد.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر شنبه هفتم تیر ماه در مجموع ۲۲۰ هزار و ۱۸۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =