کد خبر: 7477
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
حسین اکبری

رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی شد، گفت: راه اندازی و تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دستور کار است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حسن اکبری، ضمن بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در دامغان راه اندازی و ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز در دست ساخت و تجهیز است، بیان کرد: در این شهرستان ۵۴ مرکز ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۲۰ مرکز خصوصی و ۲۷ مرکز دیگر دولتی است همچنین هفت مرکز ورزشی نیز در روستاها به روی علاقمندان گشوده هستند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ ورزشکار بیمه‌شده در دامغان وجود دارد که در ۳۶ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، افزود: دو پروژه ورزشی در این شهرستان در دست اجرا است که زمین چمن استادیوم انقلاب با ۲۰ درصد پیشرفت و سالن ورزشی شهر دیباج با ۹۰ درصد پیشرفت از جمله این طرح‌ها هستند که اعتبارات آنها از محل اعتبارات استانی و شهرستانی تأمین می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان دامغان با بیان اینکه استادیوم پنج هزار نفری دامغان از مصوبات دولت نهم با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم اختصاص اعتبارات راکد مانده است.

اکبری بیان کرد: برای کمک به توسعه ورزش دامغان همه باید همکاری و مشارکت کنند و مسئولان نیز با اختصاص اعتبارات به خواسته‌های جامعه ورزشی پاسخ مثبت دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =