کد خبر: 7458
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
532

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی گفت: لازمه کارآمدی نظام اداری در ساختار وزارت جهاد کشاورزی را توجه به رضایتمندی مردم است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، احمد طمراسی در جمع شورای اداری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بر نظارت دقیق و علمی بر انجام فعالیت‌های بخش کشاورزی توسط کارشناسان برجسته تاکید کرد و گفت: بسیاری از امور فنی در وزارت جهاد کشاورزی ماحصل بسترسازی امور کارشناسی در حوزه نظارتی است.

وی افزود: صیانت از نیروی انسانی، سرمایه‌های مادی و معنوی و املاک و... بدون اشرافیت بر امور محقق نمی‌شود، در این راستا حراست وزارت جهاد کشاورزی برای سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، سه محور تخصصی و یک محور رفتاری و نیروی انسانی را طراحی کرده است.

این مسوول، برنامه‌ریزی برای الگوی کشت در کشور را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: مجموعه حراست وزارت جهاد کشاورزی نیز در این راستا قطعا نهایت تلاش خود را برای نظارت بر اصلاح الگوی کشت بکار خواهد بست .

طمراسی، لازمه کارآمدی نظام اداری در ساختار وزارت جهاد کشاورزی را توجه به رضایتمندی مردم دانست و گفت: سلامت نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی برای خدمت به مردم بسیار مهم است که در این راستا، در حوزه نیروی انسانی، کارآمدی نظام اداری از نگاه مردم را بررسی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر امر اعتمادسازی عمومی و رضایتمندی مردم اظهار داشت: سلامت در سیستم اداری برای مردم بسیار حائز اهمیت‌تر از توفیقات فنی است، لذا تلاش خواهیم کرد در دوره جدید فعالیت‌ها در وزارت جهاد کشاورزی، این امر مهم را محقق کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بیان داشت: امروز با وجود همه محدودیت‌ها و فشار اقتصادی به کارکنان و تولیدکنندگان، جبهه اقتصادی در کشور فعال است و با قوت پیش می‌رود و بخش کشاورزی نیز تاکنون با همت کشاورزان توانسته است به تنهایی، رشد اقتصادی کشور را رقم بزند.

وی افزود: امروزه نگاه به بخش کشاورزی، نگاه ویژه‌ای است و با وجود این که دشمنان نظام برنامه‌ریزی‌های گسترده ای برای جنگ اقتصادی و فلج کردن اقتصاد در حوزه کشاورزی اجرا می‌کنند، اما آنچه روی داده است با آنچه دشمنان نظام ترسیم کرده‌اند، بسیار متفاوت است و با همت مدیران و کشاورزان کشور، دشمنان نظام در پیشبرد برنامه‌های خود به بن بست رسیده‌اند.

طمراسی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و نحوه مدیریت آن گفت: ایران برای کنترل بیماری کرونا با وجود همه محدودیت‌ها، تنگناها و تحریم‌های ظالمانه با این بیماری مقابله کرد، در واقع در این عرصه نیز آنچه دشمنان نظام به دنبال آن بودند محقق نشد و با عزم مثال زدنی کادر درمان کشور و همراهی مردم، وضعیت کنترل بیماری کرونا در ایران بسیار بهتر از کشورهای توسعه یافته پیش رفت.

این مقام مسوول، به اقدامات صورت گرفته برای بهبود فضای پس از کرونا پرداخت و افزود: بدیهی است برای حفظ تولید و افزایش آن موضوع تامین نهاده‌ها عرصه بسیار مهمی محسوب می شود و دستورالعمل های این بخش بزودی اعلام خواهد شد.

وی سپس به موفقیت‌های کسب شده در عرصه کشاورزی کشور و خودکفایی ۹۰ درصدی تولیدات محصولات کشاورزی در ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا طی روز گذشته شاهد قدردانی معاون اول رئیس جمهور از مجموعه وزارت جهاد  کشاورزی جهت تحقق رشد اقتصادی در عرصه کشاورزی بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =