کد خبر: 7298
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
گلستان

تعویق زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد گلستان، کشف ۶۲ تن چوب قاچاق در بندرگز و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در آبشار زیارت گرگان از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، فرماندار بندرگز از اجرای طرح آسفالت باند شرقی مسیر شهر بندرگز - روستای گز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این مسیر یکی از راه های پرتردد شهرستان است که با آسفالت ایمن سازی خواهد شد.

**
 رییس دانشگاه‌های آزاد اسلامی گلستان گفت: با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا و شیوع موج دوم کرونا در گنبدکاووس و بندرگز امتحانات هفته اول این واحدها به بعد از ۲۰ تیر موکول شد.

**

 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت که توجه با معیشت و اشتغال در جامعه جزو اولویت این مجلس بوده و در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

رمضانعلی سنگدوینی در نشست مشترک مسوولان اداره کل اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک گلستان اظهار داشت :مهم ترین سرمایه ایران سرمایه اجتماعی بوده و مسوولان باید توجه بیشتری به مردم داشته باشند.

**

فرماندار آق قلا گفت: از ۵۱ هزار هکتار سطح قابل برداشت گندم این شهرستان تاکنون ۴۸ هزار و ۵۰۰ هکتار برداشت شده است و کشاورزان منطقه تاکنون ۸۲ هزار تن گندم تحویل مراکز خرید و سیلوهای شهرستان دادند.

امیرشیر توماج گفت: همچنین از ۳۱ هزار هکتار اراضی تحت کشت جو ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن و از ۳ هزار و ۲۶۰ هکتار مزارع کشاورزی کلزای شهرستان ۳ هزار و ۹۱۰ تن محصول برداشت شد.

**

اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مبلغ ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ملی و استانی را برای تکمیل و ساماندهی زیرساخت های گردشگری تفرجگاه زیارت اختصاص داد.

این طرح شامل احداث سرویس بهدشتی چند منظوره ، ۳ دهنه پل دسترسی به آبشار و دیواره حائل بتنی مسیر آبشار، نرده های مسیر دسترسی و روشنایی محور است.

**

محسن قنبری رئیس شعبه دوم دادگاه انقلاب شهرستان گرگان و رزمنده هشت سال دفاع مقدس بر اثر عارضه قلبی در سن ۵۲ سالگی در بیمارستان ولیعصر عج قائمشهر درگذشت.

**

فرمانده انتظامی بندرگز از کشف ۶۲ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

**

کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون گرگانی فیلمبرداری فیلم کوتاه "ظهر جمعه" با مضمونی اجتماعی حدود ۱۵ دقیقه‌ای را در گرگان آغاز کرد.

سیروس همتی، محمد خوشبختیان، هانیه امامی و محمدحسین صفایی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =