کد خبر: 7158
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
ورزش

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی حوزه ورزش شامل چمن های مصنوعی و سالن های ورزشی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهدی عسکری افزود: این طرح ها شامل احداث زمین چمن ورزشی فوتبال در روستاهای تلچگاه،چاه تلخ و چم بلبل و ساخت سالن های ورزشی در بوستان و پاقلات بیدک و ۲ سالن ورزشی در بوستان و "آب قلات بیدک" است.

وی اظهارکرد: هر یک از زمین چمن های فوتبال پنج میلیارد ریال اعتبار و سالن های ورزشی با ۲۵ و ۳۰ میلیارد ریال بودجه احداث می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت خاطرنشان کرد: هر یک از سالن های ورزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و هر زمین چمن مصنوعی فوتبال نیز در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰متر مربع اجرا می شود.

عسکری تصریح کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی به ویژه در مناطق روستایی از اولویت های دولت برای تحقق عدالت اجتماعی است که با پیگیری های مسئولان این شهرستان در حال تحقق است.

وی ادامه داد: در حالی که تا پیش از دولت یازدهم زمین مصنوعی فوتبال در این شهرستان وجود نداشت با پیگیری های مسئولان هم اکنون ۱۲ زمین چمن ورزشی در روستاهای باشت ایجاد شده که هشت مورد آن در روستاها و بقیه در مناطق شهری احداث شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت عنوان کرد: روستاهای "حاج قلندر"، "خان احمد"، "برمامیون"، "منصورآباد"، "کته"، "بوستان"، "شوش علیا" و "بیدک "در دولت تدبیر و امید صاحب زمین چمن ورزشی شده اند.

عسکری تاکید کرد: ۱۵ طرح ورزشی از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در مناطق شهری و روستایی باشت اجرا شده است.

وی اظهارکرد: در این مدت ۱۰ طرح ورزشی در مناطق روستایی و پنج طرح نیز در مناطق شهری باشت احداث شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: بیش از یک هزار و ۲۵۹ ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان فعالیت می کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، عسکری افزود: هم اکنون ۱۶ هیات ورزشی در باشت فعالیت می کند در حالی که در سالهای گذشته چهار هیات در این شهرستان فعال بوده است.

گفتنی است که شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =