محمد جعفری فشارکی

مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی تغییر قانون را مهم‌ترین راه‌حل مشکل سازمان تعاون روستایی دانست و ‌اظهار داشت: اگر قرار باشد اتفاقی در این حوزه رقم بخورد، باید در قانون بازنگری شود. قانون‌هایی که در حال حاضر در حال اجراست، ۵۰ سال پیش وضع و اجرا شده و تا این وضع تغییر نکند، هیچ اتفاق مثبتی را در این حوزه نخواهیم دید. 

محمد جعفری فشارکی با تأکید بر این‌که این قانون برای سه تا چهار نسل پیش بوده، به «سبزینه» گفت: سازمان تعاون روستایی نمی‌تواند حرکت و پویایی داشته باشد، زیرا اساسنامه و قوانین آن در سال ۵۲ تصویب شده و تابه‌حال هیچ تغییری نکرده و بازنگری در آن صورت نگرفته است.
جعفری فشارکی ادامه ‌داد: قانون باید در مجلس تغییر کند، زیرا در سال‌های گذشته دنیا شاهد تحولات عظیمی ‌بود و به دوره ارتباطات و فضای مجازی وارد شده‌ایم، اما قوانین ۵۰ سال گذشته نمی‌توانند راهکار ما برای پیمودن موفق راه باشند و تا زمانی که این اتفاق رقم نخورد، همین اوضاع حاکم خواهد بود. 
مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی تصریح ‌کرد: دنیا رو به پیشرفت است، قوانین قدیمی ‌کارآمد نیست و درصورتی‌که مجلس قانون افزایش بهره‌وری را عملیاتی کند، همه این مشکلات برطرف خواهد شد؛ زیرا پنج وزارتخانه نفت، نیرو، جهاد کشاورزی، آموزش عالی و صمت درگیر این قانون هستند و در صورت اجرایی شدن این قانون ‌مشکلات این بخش‌ها کاهش می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =