کد خبر: 7075
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
46

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری یکی از مشکلات این حوزه را عدم تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: این ورزش نیاز به حمایت و توجه بیشتر دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، عباسعلی اکبری، درباره حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری اظهار کرد: چند سالی است که  توجه زیادی به این حوزه نمی‌شود. برای این که بتوانم تعامل هم‌سویی را با سایر دستگاهها ایجاد کنم و دوباره ورزش روستایی و عشایری احیا شود، به عنوان کارمند وزارت ورزش در این فدراسیون حضور پیدا کردم تا شرایط و زمینه‌ برگزاری انتخابات را فراهم کنم.

وی گفت: برای این که بتوانیم ورزش بومی و محلی را در بین جامعه روستایی و عشایری به خوبی توسعه دهیم نیاز به فراهم کردن استراتژی جدید و توجه جدی به استانها و شهرستانهایی است که ورزش در آنجا مغفول مانده و مورد توجه قرار نگرفته است. با اهمیت دادن به ورزش استانها و شهرستانهای محروم و شناسایی استعدادها ضمن توسعه ورزش همگانی می‌توانیم به بحث ورزش قهرمانی نیز بپردازیم.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و عشایری تصریح کرد: در حال حاضر استعدادهای خوبی در مناطق مرزی و حاشیه‌نشین وجود دارد که مغفول مانده‌اند و اهمیتی به آنها داده نمی‌شود. با جذب و پرورش این استعدادها در آینده می‌توانیم نگاه مدرنیته و حرفه‌ای به ورزش روستایی داشت.

اکبری یکی از مشکلات این فدراسیون را عدم همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها و نهادهای وابسته به حوزه ورزش عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های من در این فدراسیون تعامل با سایر دستگاها و ایجاد یک استراتژی مشخص و واحد است تا تعامل هم‌سویی را با کلیه دستگاه‌های مرتبط با حوزه ورزش روستایی و عشایری داشته باشیم. همچنین تلاش خواهم کرد در جهت توسعه ورزش روستایی و عشایری از تجربه کارشناسان، پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته استفاده بهتری داشته باشیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا هدف‌گذاری شما برای ریاست این فدراسیون است یا به عنوان سرپرست تنها به دنبال برگزاری مجمع انتخابات هستید، اظهار کرد: به عنوان کارمند وزارت ورزش و جوانان تابع سیاست‌های وزارت هستم تا شرایط برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون ورزش روستایی و عشایری را فراهم کنم. به هر صورت به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات سعی خواهم کرد وظایف خود را به خوبی انجام دهم و در جهت رفع مشکلات این حوزه تلاش کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =