کد خبر: 7046
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
23

بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران، مردم روستای محروم مُمبِین ایذه به صورت رایگان ویزیت‌شدند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدسعید الماسی اظهار داشت: ممبین از جمله روستاهای بسیار محروم دهستان سوسن شرقی است که امکانات پزشکی و بهداشتی در آن بسیار محدود است.

وی افزود: با همکاری تعدادی از پزشکان متخصص و عمومی، امروز طرح ویزیت رایگان در روستای ممبین ایذه انجام و مردم این روستا به صورت رایگان خدمات پزشکی دریافت‌کردند.

بخشدار سوسن از ویزیت بیش از ۴۶۰ نفر در این طرح خبر داد و تصریح کرد: ۲۰ نفر توسط متخصص زنان، ۱۸ نفر توسط متخصص قلب، ۲۵ نفر توسط متخصص داخی و ۴۰۰ نفر نیز توسط پزشکان عمومی معاینه شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ میلیون ریال داروی رایگان در این طرح توزیع شد اضافه کرد: کار تهیه این ۵۰ نوع دارو با همکاری خیرین بخش سلامت انجام گرفت.

الماسی از همکاری ناحیه مقاومت بسیج ایذه برای انجام این طرح تشکر کرد و ادامه داد: ۱۳ پزشک متخصص، عمومی، پرستار و دارو یار و ۲ آرایشگر در این طرح شرکت کردند که از همه آنها تقدیر می‌کنم.

بخشدار سوسن افزود: ۳۰ نفر از مراجعین نیز با صلاحدید پزشکان حاضر در منطقه به متخصصین چشم، مغز و اعصاب، جراحی عمومی و جراح مغز و اعصاب ارجاع داده شدند که کارهای مربوط به ویزیت، عمل جراحی و داروهای آنها نیز توسط پزشکانی که از قبل آمادگی خود را اعلام کرده بودند به صورت رایگان انجام خواهد شد.

روستای ممبین از توابع دهستان سوسن شرقی بخش سوسن شهرستان ایذه است که از نظر محرومیت در درجه بالایی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =