کد خبر: 7030
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
روستا

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: در هر شهرستان استان روستاهایی به‌عنوان پایلوت در جهت توسعه صنایع‌دستی و فعالیت‌های هدفمند در این حوزه انتخاب می‌شوند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: در سال جاری که مزین به نام جهش تولید است، با هدف توجه به روستاها به‌عنوان کانون مهم تولید، برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی تصریح کرد: در هر یک از شهرستان های هشتگانه استان، روستاهای پایلوت صنایع دستی انتخاب و با فعالیت هدفمند در این روستاها به دنبال رونق و توسعه این مهم در روستاها هستیم.

قهرمانیان از صنایع دستی به عنوان پیشانی جهش تولید یاد کرد و افزود: سند جهش تولید در این حوزه تهیه شده که حمایت از تولید و بازرگانی، توسعه و ترویج، آموزش، حفظ و احیای رشته‌های صنایع دستی و توجه به حوزه صادرات از جمله محورهای اصلی این برنامه است.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی با تأکید بر شناسایی مشکلات تولید در بخش صنایع‌دستی، گفت: در برنامه پیشنهادی، فعالیت‌های سال گذشته ارزیابی و آسیب‌شناسی شده و وضع موجود نیز بررسی شده است تا بتوانیم به طرحی قابل اجرا و عملیاتی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =