کد خبر: 7022
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
مدرسه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، سه باب مدرسه با ظرفیت پنج کلاس درس در مناطق صعب العبور عشایری افتتاح شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا امیر غفوری نژاد روز سه شنبه در آئین بهره برداری این مدارس بیان کرد: این مدارس با صرف اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در منطقه صعب العبور بخش شاهیوند شهرستان چگنی افتتاح شدند.

وی اظهار داشت: این مدارس در مناطق هودر بساط بیگی،سیاه چم، پیری چناران بخش شاهیوند احداث شدند و در اختیار آموزش و پرورش عشایری قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: تمام تلاش ما زدودن گرد محرومیت از چهره مناطق محروم کشور است و در این راه خود را خادم ملت شریف ایران دانسته و تمام فعالیت خود را با منت پذیری از مردم عزیز میهن انجام می دهیم.
 
وی افزود: اینگونه فعالیت ها، گوشه ای از مردم سالاری دینی است که در سایه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به ثمر نشستن خون پاک شهدای والا مقام محقق شده است.

وی تصریح کرد: امروز علاوه بر ساخت فضاهای آموزشی، شاهد افتتاح خانه برای چند نفر از اهالی روستا و نصب منبع آب و مشروب نمودن چند پارچه آبادی از آب سالم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =