کد خبر: 6971
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
12

عضو هیات رئیسه شورای شهرقائمشهر مشکلات طیف ناشنوایان را بزرگ قلمدادکرد وافزود: برای همیاری به این طیف مشارکت خیرین یک ضرورت فوری است 

به گزارش روستانیوز، غلامرضا میرزایی عضو هیات رییسه شورای شهرقائمشهر بابیان اینکه مشکلات وتنگناهای موجود در زندگی ناشنوایان جدی است اظهارداشت؛   آن زمان که کلام و آوا برای برقراری ارتباط در فرد گم می شود و سکوت با فرد عجین می شود، مهر ناشنوایی بر پیشانی فرد حک می شود.دران هنگام بایدبدانیم همه ما به امدازه وسع مالی وظیفه انسانی دربرابر این طیف داریم 
  
ربیس مجمع خیرین قائمشهر تصریح کرد: ناشنوایی معلولیتی است که دیده نمی شود و تا زمانی که پای کلام و آوا برای ارتباط باز نشود فرد ناشنوا شناخته نخواهد شد، شاید همین مقوله موجب شده که درک مشکلات متعدد ناشنوایان احساس نشود. 

عضو شورای شهر قائمشهر بااشاره به مشکلات اقتصادی ناشنوایان افزود: تاثیر نوسان ارز بر قیمت سمعک، خودداری اکثریت کارفرمایان برای حمایت ناشنوایان، و‌نداشتن مکان مناسبی برای کانون ناشنوایان در شهرستان قائمشهر و موانع بسیار در مسیر اشتغال و ازدواج از مهم ترین دغدغه های ناشنوایان است که مانع از اجتماعی شدن آنان می شود و این در حالی است که ناشنوایان شهرستان قائمشهر جمعیتی نزدیک به ۸۰۰ نفر را تشکیل می دهند ولی مکانی به عنوان «کانون ناشنوایان » در شهرمان نداریم.

رییس مجمع خیرین قائمشهر بیان کرد:مشکلات ناشنوایان در جامعه به خوبی دیده نمی شود و حتی گوشی برای شنیدن صدای بی صدای آنان وجود ندارد.
میرزایی خاطرنشان کرد:چون معلولیت ناشنوایی است که دیده نمی شود، نباید از دید خیران پنهان بماند و خواهان یاری بیشتری از سوی مسئولان و خیران هستیم.

عضوهیات رییسه شورای شهر قابمشهر افزود:حال که با کمک خیر بزرگوار مقدمات کار برای ساخت کانون‌ناشنوایان فراهم شده است از شما مردم خوب شهرم تقاضا دارم جهت ادامه کار ،در این امر خدا پسندانه شرکت نمایید

رییس مجمع خیرین قائمشهر افزود: ما در مجمع خیرین  قصد داریم با کمک شما خیرین و شهروندان گرامی از تاریخ پنج شنبه اول خرداد ماه لغایت پنج شنبه ۸خردادماه کمکهای واریز شده به حساب مجمع خیرین قایمشهر را به این مهم اختصاص دهیم .

عضوهیات رییسه شورای شهر قایمشهر افزود؛ برای ساخت مجمتع ناشنوایان به اعلام آمادگی مشاغلی مانند ؛مصالح ساختمانی فروشان ، استادکاران ساختمانی و ...نیازمندیم میرزایی خواستار مشارکت همه نیکوکاران دراین کار خداپسندانه شدوافزود: خوبانی که قصد مشارکت دارند امادگی خود را  به شماره  09351245094  پیامک فرمایند.

رییس مجمع  خیرین قائمشهرهمچنین درپایان خاطرنشان کرد: نوعدوستان می توانند مبالغ خودرا  به شماره حساب  : 6801/1155555/1 و یا شماره کارت :  6063737000041101  واریزنمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =