غلامعلی طفیونی

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی ندارند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای تمام شهرها روستاهای این شهرستان مجاز است.

به گزارش روستانیوز غلامعلی طفیونی با اشاره به آغاز فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی در کشور از ۲۷ اردیبهشت، گفت: باشگاه دارانی که کد رهگیری وزارت بهداشت را دریافت نکرده‌اند باید با مراجعه به سایت salamat.gov.ir کد رهگیری دریافت و فعالیت خود را برابر مقررات ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و رعایت فاصله اجتماعی آغاز کنند.

او افزود: با هماهنگی انجام شده هیئت پزشکی ورزشی استان بخشنامه‌های صادره و دستورالعمل‌های ستادملی واستانی مقابله با شیوع ویروس کرونا در قالب فایل‌های pdf تهیه و در سایت‌ها، جراید محلی و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهد شد و ارسال این فایل‌ها به منزله ابلاغ بخشنامه رسمی واداری است و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی توسط مدیران ومربیان و ورزشکاران ومراجعین اماکن ورزشی الزامی خواهد بود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ادامه داد: کارشناسان وبازرسان اداره کل و اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان شیراز به صورت محسوس وغیر محسوس بر عملکرد و فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی نظارت خواهند کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف که سلامت شهروندان و مراجعین را به خطر بیاندازند از طریق مراجع قضائی برخورد خواهد شد.

طفیونی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا هیئت پزشکی ورزشی فارس به صورت شبانه روزی نسبت به آگاه سازی به باشگاه داران و ورزشکاران و همچنین خدمت رسانی به آنان فعال بوده و این هیئت پیگیر بازگشایی اصولی باشگاه‌ها است.

 تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی‌های فکری، طناب زنی، ورزش‌های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج رشته‌های ورزشی هستند که فعالیت آن‌ها مجاز است و همه باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =