کد خبر: 6889
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
خاش

بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال اجرای دستور فرماندار این شهرستان مبنی بر پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم امروز /شنبه/ مشکلات ساکنان روستایی این بخش مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، عیدمحمد قلندرزهی افزود: به همین منظور امروز به همراه مدیر آب و فاضلاب روستایی و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستایی از شبکه توزیع آب روستایی و معضلات روستاهای ناصرآباد، افتخار آباد، نجف آباد و روستای کلکلی بازدید و مشکلات آنها بررسی و دستورات لازم برای رفع مشکلات فوری بویژه در زمینه تامین آب آشامیدنی مردم صادر شد.
وی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و ماه مبارک رمضان و نیاز بیشتر به استفاده از آب آشامیدنی از مسوولان خواسته شده که شبکه تامین آب شرب را تقویت و مردم نیز در مصرف صرفه جویی کنند.
وی افزود: چنانچه احتیاج به خرید و تامین لوازم و حفر چاه و اجرا و اصلاح خط انتقال و شبکه باشد باید تلاش کنیم مشکلات مردم به بهترین نحو حل شود.
بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: در یک برنامه اولویت دار شناسایی روستاهای فاقد آب و برق و فضای آموزشی و بهداشت و غیره در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با همکاری مسوولان و اعضای شوراها و دهیاران بتوانیم گام مهمی در حل مشکلات مردم برداریم.
قلندرزهی افزود: سنجش و ارزیابی مشکلات با حضور میدانی در نقاط روستایی و آشنا شدن از نزدیک با کمبود و نارسایی ها و ظرفیت ها قطعا تاثیر گذار بوده و در برنامه ریزی ها می تواند گره گشا باشد.
بخشدار مرکزی خاش گفت: توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت ها و اعتبارات مورد توجه در دولت بوده و امیدواریم در برنامه های منسجم و اولویت دار بتوانیم بخش بزرگی از مشکلات مردم را رفع کرده و از مراجعات مردمی و وارد کردن هزینه سفر مردم از روستا به شهر و ادارات جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =