کد خبر: 6883
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کمک

امام جمعه نورآباد گفت: یک هزارو ۲۴۰ بسته مواد غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری افزود:  این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مرغ، سویا و  حبوبات هستند  که با توجه به شناسایی اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه توسط گروه‌های مردمی و جهادی در اختیار این افراد قرار گرفته است.

وی افزود : ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تامین نیاز های اساسی قشر های آسیب پذیر جامعه ، گام های  ارزشمندی برداشته است.

وی  تصریح کرد: این بسته ها در راستای اجرای رزمایش بزرگ مواسات همدلی و احسان در مناطق محروم بین نیازمندان و فقراِِ  در شهر و روستا توزیع شده است.

امام جمعه نورآباد گفت: تلاش نهاد های مختلف، گروهای مردمی و جهادی و جوانان انقلابی در اجرای رزمایش بزرگ مواسات همدلی و احسان ستودنی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان نیز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح "ضیافت افطاری" یکهزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

حمید امیدی افزود: این طرح با همکاری کمیته امداد و  دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از فضیلت های ماه مهمانی خداوند توجه به نیازمندان و ایتام است افزود: در طول این ماه بسیاری از خیران و افراد نیکوکار با عناوین مختلف اقدام به اطعام نیازمندان می کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان  به اطعام هزار مددجوی مناطق مختلف روستایی شهرستان اشاره کردو و اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های این نهاد در شهرستان در ماه مبارک امسال برپایی مراسم افطاری در مناطق محروم روستایی  است.

شهرستان دلفان با جمعیت حدود ۱۵۰ هزار نفر در شمال استان لرستان واقع شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =