کد خبر: 6850
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
نان

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد نان توسط کارگری که ماسک استفاده نمی‌کند یا به دلایل دیگر آلوده شود، مردم باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها مطالبه‌گر باشند و در صورت مشاهده صنف متخلف، با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مهرداد شریفی، یکی از چالش‌ها در انتقال ویروس کرونا را نانوایی‌ها دانست و اظهار کرد: انتظار می‌رود مردم هنگام مراجعه به نانوایی‌ها، حتما فاصله یک و نیم تا دو متری را رعایت کنند و هنگام نان خریدن نیز از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی افزود: مردم باید از پرداخت پول نقد در نانوایی‌ها پرهیز کنند و نانواها نیز باید مواد ضدعفونی کننده در اختیار مشتری قرار دهند تا دست‌هایشان را ضدعفونی کنند.

شریفی گفت: مشتریان نانوایی‌ها باید پارچه تمیز همراه داشته باشند تا نان خریداری شده را در پارچه‌های بهداشتی قرار دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد نان توسط کارگری که ماسک استفاده نمی‌کند یا به دلایل دیگر آلوده شود، مردم باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها مطالبه‌گر باشند و در صورت مشاهده صنف متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند، با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

دبیر شورای سلامت اهواز بیان کرد: هنگام استفاده از نان نیز حتما باید گرم شود تا در صورت وجود آلودگی ثانویه، این آلودگی از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =