کد خبر: 6666
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
ورزش

فرماندار گناوه گفت: چندین طرح نیمه تمام ورزشی در سطح این شهرستان وجود دارد که باید به روند اجرای آنان سرعت داده تا تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: سالن ورزشی خواهران، جایگاه ویژه مجموعه ورزشی ساحلی و استخر بخشی از طرح های ورزشی است که باید تکمیل شود و فرمانداری آماده همکاری و مساعدت با ورزش وجوانان استان در این زمینه است.

وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی در حوزه عمرانی بخصوص ورزش انجام داده که  نمود آن افزایش رقم سرانه فضای ورزشی در شهر و روستا است.

فرماندار گناوه گفت: احداث و بهره برداری خوابگاه ورزشکاران ، استادیوم ورزشی شماره ۲ ،اجرایی شدن سالن ورزشی خواهران و ایجاد زمین چمن های ورزشی مصنوعی در روستاها بخشی از اقدام‌های صورت گرفته در حوزه ورزش این شهرستان است.

وی ادامه داد: این شهرستان در حوزه ورزش قابلیت زیاد و ورزشکاران مستعدی دارد که باید به آنان نگاه خاص حمایتی شود.

مهرجو افزود: در حوزه ورزش‌های ساحلی این شهرستان مستعد و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه تاسیسات و شرکت های نفتی در این شهرستان وجود دارند از ظرفیت آنان باید در امر ورزش بهره لازم برده شود.

بخشدارمرکزی گناوه گفت: باتوجه به اینکه ۳۰ درصد جمعیت شهرستان را در روستای بخش مرکزی تشکیل می‌دهد،  سرانه ورزشی در این مناطق بسیار پایین است .

خدیجه دشتی افزود: روستاهای این بخش نقاط قوت زیادی دارند که پتانسیل جمعیت مطلوب، وجود استعدادهای ورزشی بالقوه، زمین های مناسب و آماده کار در حوزه ورزش بویژه فوتبال، آمادگی روستاها برای تاسیس خانه ورزش( حداقل ۴روستا )، آمادگی سه روستا با زمین های صاف مناسب برای سالن ورزشی بزرگ و زمین چمن  بخشی از آنان است.

وی اظهارداشت: مالکیت و امکانات اداره ورزش وجوانان در روستاهای این بخش طوری است که اگر  در یک روستا تاسیس شود ، دیگر روستاهای همجوار نیز می توانند استفاده  کنند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: اختصاص یک چمن مینی فوتبال به روستای گماران و روستای تل تل با مشارکت دهیاری  و تجهیز دو خانه ورزش در روستای بخش مرکزی پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این مدیریت برای ورزش شهرستان گناوه برنامه و طرح‌های مختلفی پیش بینی کرده است.

احمد بهروزیان فر افزود: احداث  ساختمان دفتر هیات های ورزشی گناوه یکی از برنامه هایی است که در اولویت قرار گرفته و انتظار همکاری شهرداری این بندر داریم.

وی اظهارداشت: تکمیل استخر برای تابستان، تجهیز دو خانه ورزش روستایی، جایگاه ویژه مجموعه ورزشی ساحلی و زمین چمن گماران بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده در شهرستان گناوه است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =