زعفران

رئیس نظام صنفی کشاورزی خراسان رضوی با بیان این‌که زعفران‌کاران خواهان پول فروش زعفران خود به تعاون روستایی هستند، گفت: خراسان رضوی با ۶۸ هزار و ۸۲۳ کیلوگرم زعفران، رتبه یک فروش این محصول را در این طرح خرید حمایتی زعفران به خود اختصاص داده است. 



محمد دلشاد در گفت‌وگو با روستانیوز افزود: با بیان این آمار و با اشاره به جنبه‌های منفی و مثبت خرید حمایتی زعفران گفت: اگر امسال تعاون روستایی به بحث خرید زعفران ورود نمی¬کرد، قیمت این محصول به شدت پایین می‌آمد؛ یعنی دلال‌ها قیمت زعفران را به کیلویی چهار میلیون تومان هم می¬رسانند، اما وقتی تعاون روستایی ورود کرد، نگذاشت این اتفاق بیفتد، اما از طرف دیگر این سازمان هنوز پول زعفران¬کاران را پرداخت نکرده است.
تعاون روستایی خرید حمایتی انجام داده، اما تاکنون حمایتی نشده است، چرا که بعد از شش ماه بسیاری از کسانی که محصول خود را تحویل داده‌اند، هنوز پول خود را به‌طور کامل نگرفته‌اند. ابتدا پول خرده‌مالک‌ها داده می‌شود و کسانی که یکی-دو کیلو زعفران داده‌اند، پولشان پرداخت شده، اما انتظارداریم بودجه‌ای تخصیص یابد که بین همه تقسیم شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیمان ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    فاتحه کشاورزی را خواندید 6 ماه است پول پرداخت نکرده اید و الان منت میگذارید که اگر نمیخریدیم ،کشاورز ضرر میکرد وای از شما به آه و نفرین کسی که جز خدا ندارد گرفار شده اید و خودتان نمی دانید انشاللله تمام زعفرانی که خریدید روی دستتان بماند و پول ما را هم ندهید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =