کد خبر: 6570
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
روحانی

رییس جمهوری گفت: به دلیل ناروشن بودن پایان این ویروس باید خودمان را برای کار، فعالیت، علم و دانش و امید به جامعه آماده کنیم و مبنا را بر این فرض بگذاریم که این ویروس برای مدتی در کنار مردم است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: امسال سال سختی برای مردم بود و کرونا مشکلاتی از ماه اسفند هم برای سلامت و هم برای شغل و کار مردم ایجاد کرد، در عین حال کارگران عزیز ما در کارگاه‌هایی که فعال بودند، با همه توان برای رفع نیازمندی‌های کشور تلاش کردند.
 وی افزود: این که می‌بینیم محصولات غذایی و محصولاتی که مربوط به مسائل بهداشتی است، به وفور در اختیار مردم است در سایه کار و تلاش کارگران است.

رییس جمهوری ادامه داد: در کنار مجاهدت کادر درمان، کارگران برای رفع نیازمندی‌های جامعه ما اقدام کردند،  تلاش بر این بوده که بتوانیم در این ایام سلامت مردم را به عنوان هدف و موضوع اول مورد حراست قرار دهیم و بعد هم بتوانیم نیازهای مردم را در بازار تامین کنیم و کارگاهها و بنگاه‌های تولیدی به کار خود ادامه دهند جمع این‌ها گاهی اوقات سختی ایجاد می‌کند.
 روحانی افزود: به مردم عزیز می‌گویم به دلیلروشن نبودن  پایان این ویروس ما خودمان را برای کار، فعالیت، علم و دانش و امید به جامعه آماده کنیم و بنابر فرض این که این ویروس برای مدتی در کنار مردم است ما باید مبنا را بر این بگذاریم چون هیچ کس نمی‌تواند در دنیا پیش بینی کند پایان این اپیدمی چه زمانی است.

وی ادامه داد: بنابراین ما باید یک مقدار بدبینانه فعالیت‌مان را در برابر این ویروس ببینیم. باید تمام دستور العمل‌های پزشکی را رعایت کنیم و کار و تولید در کنار این احتیاط ها ضروری است. وقتی بود که می‌گفتیم در خانه بمانید الان می گوییم برای ضرورت در خانه بمانید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =