کد خبر: 6524
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
استخر

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان در بحث ورزش قهرمانی، گفت: در راستای بهره‌گیری از این استعدادها، تلاش برای تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌هایی مانند زمین‌های چمن مصنوعی و استخر سرپوشیده خوسف ادامه دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، فاطمه چهکندی نژاد اظهار کرد: شهرستان خوسف، به عنوان سومین شهرستان وسیع استان نیازمند احداث استخر سرپوشیده است که این پروژه از سال ۹۳ شروع شده و اکنون ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در سال گذشته از محل اعتبارات استانی برای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که دو میلیارد و ۵۵ میلیون ریال تخصیص داده شده و از محل تفاهم با بنیاد مستضعفان نیز یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و پانصد هزار ریال تخصیص داده شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ با اتمام پروژه نیمه تمام  استخر شنای شهرستان خوسف، گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت این شهرستان برداشته شود.

چهکندی نژاد اظهار کرد: عملیات عمرانی ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان نیز در سال گذشته آغاز شد که از این تعداد، زمین چمن مصنوعی شهر خوسف به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث سالن ورزشی سقف کوتاه در شهر خوسف آغاز شده است، اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت شهرستان خوسف در مناطق روستایی ساکن هستند، بنابراین توجه ویژه‌ای به ورزش در مناطق روستایی صورت پذیرفته است.

ضرورت توجه به ورزش روستایی و قهرمانی

چهکندی نژاد تصریح کرد: در سال گذشته در بحث قهرمانی با توجه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان، ۸ مدال کشوری توسط ورزشکاران شهرستان کسب شده است.

وی با اشاره به کسب مدال طلای کشور در رشته باستانی و دعوت شدن این ورزشکار به اردوی تیم ملی از روستای تقاب، افزود: کسب مدال‌های کشوری توسط دختران کونگ فوکار معدن قلعه زری و مدال کشوری المپیاد استادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری از روستای فدشک، نیز از جمله افتخارات ورزشکاران این شهرستان است.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: با وجود این استعدادهای ورزشی، در شهرستان خوسف نیازمند توجه ویژه به بحث ورزش قهرمانی و به طبع آن ورزش روستایی و بانوان هستیم.

چهکندی نژاد ادامه داد: ورزش قهرمانی، گامی بسیار مهم و تاثیرگذار به سوی همگانی کردن ورزش در سطح جامعه است که در این راستا تاکنون بیش از ۱۰۰ جشنواره و همایش در رشته‌های مختلف ورزشی در بحث توسعه ورزش همگانی برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =