کد خبر: 6501
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

 رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان گفت: این اداره بر حسب بررسی های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در حوزه های مختلف عملکردی در سطح استان شاخص های برجسته را کسب کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مسافر شهنوازی افزود: ورزشکاران و جوانان این شهرستان با حضور فعال در صحنه به خوبی توانسته اند ارزش های خود را نشان دهند.

وی بیان کرد: در ارزیابی های کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خاش رتبه سوم استانی را دارد و قطعا جایگاه خاش بالاتر از این باید باشد، اما می طلبد جوانان و ورزشکاران خاشی با همتی بلند و باور داشتن به توانمندی های خود در صحنه های رقابتی با قدرت حضور پیدا کنند.

 وی اظهار داشت: ورزشکاران خاشی در حوزه های ورزش روستایی و همگانی و غیره خوش درخشیده اند، اما در سطوح ملی و جهانی باید بیش از پیش به ظرفیت های خود توجه کنند.

وی گفت: از دستگاههای مختلف دولتی و انقلابی و بنگاههای اقتصادی و شرکت های تولیدی و صنعتی و خیران انتظار حمایت بیشتر از ورزشکاران را داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش موفقیت های ورزشکاران توانمند استان در صحنه های مختلف را ناشی از حمایت ها و تلاش های شبانه روزی اداره کل ورزش و جوانان و همکاران وی و انجام ماموریت های شهرستانی در طول سال و کسب سهمیه های المپیک،  آسیایی، کشوری و میزبانی المپیادهای ورزشی عنوان و از مشارکت مسئولان شهرستانی و خیران در حمایت از ورزشکاران و جوانان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =