55

گردهمایی سراسری فرماندهان پایگاه بسیج وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه «ستاد اجرایی رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه» برگزار شد

به گزارش روستانیوز به نقل از ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این گردهمایی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استان‌های کشور برگزار شد، گفت: در صورتی که فرهنگ بسیج زنده شود نشاط در جامعه ایجاد می‌شود.
وی گفت: امنیت و خدمت را باید در بسیج جستجو کرد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه در بیماری کرونا بسیج به خوبی فعال بوده و درخشیده است، گفت: بسیج جزو ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برای سلامتی افراد و خانواده هایشان نذر سلامت را راه‌اندازی کرده است، یادآور شد: در این نذر افرادی که سال های گذشته افطار می‌دادند، هزینه آن را نذر سلامت می‌کنند تا به مستحقین برسد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: کارهای مومنانه اثر تربیتی دارد و دست نیازمند، دست خداست.
حجت الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نیروهای متعهد و علاقمند دارد، گفت: هر زمانی فعالیت ملی انجام شده در این زمینه نیروهای وزارت جهاد کشاورزی پیشگام بوده اند.

وی با بیان اینکه در کشور با توجه به شرایط تحریم، بیماری کرونا و تعطیل شدن فعالیت‌ها؛ همچنان فراوانی در اقلام معیشتی مردم وجود دارد، تصریح کرد: تأمین معیشت مردم بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، کمبودی برای این بخش وجود ندارد و همه اقلام به‌وفور در بازار موجود است.

توزیع روزانه هزار پرس افطاری برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و تاکید ایشان بر کمک مومنانه گفت: اولین رزمایش مواسات و همدلی از طرف بسیج وزارت جهاد کشاورزی در حال برگزاری است.
پیمان فلسفی ادامه داد: قرارگاه مواسات همدلی و کمک مومنانه توسط نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در هفته گذشته افتتاح شد و در کل کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه مسئولیت اجرایی این موضوع بر عهده بسیج وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: این مهم در قالب گروه جهادی حیدریون، مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه و پایگاه های حوزه بسیج اجرا می شود.
فلسفی با اشاره به همدلی بسیج و حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و افزایش ظرفیت با ایجاد این همدلی، تصریح کرد: باید بهتر از ظرفیت‌ها استفاده کنیم زیرا همه ما پیرو ولایت فقیه هستیم.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج  وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سی شب از ماه مبارک رمضان با همراهی خیرین بنا است روزانه هزار پرس و ماهانه ۳۰ هزار پرس افطار به صورت بهداشتی به خانواده هایی که نیازمند هستند در منزلشان تحویل داده شود.
فلسفی با تاکید به اینکه باید از ظرفیت‌های نمایندگان ولی فقیه در استانها نیز استفاده شود، گفت: منابع نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده  باید در همان استان هزینه شود.
وی در پایان تصریح کرد: این قرارگاه به صورت دائمی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =