کد خبر: 6261
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
عشایر

فرماندار گچساران گفت: براساس آمار و پایشی از که از روستاها و مناطق عشایرنشین گچساران صورت گرفته تاکنون فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، گزارش نشده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، علی خوانپایه از وضعیت سفید روستاها و مناطق عشایرنشین این شهرستان در برابر ویروس کرونا خبر داد.

 وی ادامه داد: طرح غربالگری ساکنان روستایی و مناطق عشایرنشین گچساران  در چهار مرکز بهداشتی و  ۲۸ خانه بهداشت روستایی کار پایش خانواده‌ها و اطلاع از وضعیت سلامتی آنها در قالب طرح بسیج ملی غربالگری کرونا این شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار گچساران ابراز کرد: خوشبختانه براساس آمار و پایشی از که از روستاها و مناطق عشایرنشین گچساران صورت گرفته تاکنون فردی که به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، گزارش نشده است.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اینکه شهرستان گچساران دارای شرایط ویژه‌ای است و امکان ابتلا به بیماری کووید_ 19  بیشتر بوده است، گفت: با توجه به این شرایط کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان تا به امروز خوب کنترل شده و از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری به عمل آمده است.

 خوانپایه کنترل ویروس کرونا  را در این شهرستان مطلوب دانست و عنوان کرد: تعداد افراد مبتلا به این بیماری به نسبت دیگر شهرستان‌ها که جمعیت کمتری دارد، کمتر بوده است و این امر تنها با همت و همکاری شهروندان، بازاریان و مسوولان صورت گرفته است.

 وی با تقدیر و تشکر از شهروندان و اصناف به دلیل تعطیلی بازار خاطرنشان کرد: شهروندان این را بدانند که اگر سختگیری شده تنها به جهت منافع عمومی و سلامتی مردم بوده چرا که سلامتی شهروندان برای ما در اولویت بوده و می دانیم که بخش هایی از اقشار مختلف جامعه در این ایام به آنها سخت گذشته است که از همین جا از مردم خوب شهرستان عرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =