کد خبر: 6167
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
22

مشارکت و همکاری مردم یکی از بهترین راه‌های مقابله با کرونا ویروس است و در این راستا مردم روستای عزیزک در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر نیز مانند دیگر همشهریان خود در شهرها و روستاهای مازندران در اقدامی جهادی شروع به تولید و توزیع ماسک و لباس‌های بیمارستانی کرده‌اند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سیدرضا زین العابدینی مسئول بسیج روستا اظهار کرد: بسیج مردمی برای کمک و همدلی تشکیل شد و در مواقع بروز مشکل در سطح جامعه با نیروهای جهادی خویش اقدام به کمک رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه از ۱۵ اسفند به بعد مشغول تولید و تهیه ماسک در روستا شدیم، تصریح کرد: در مرحله اول پارچه برای تولید را سپاه بهنمیر در اختیار ما قرار داده و بسیج خواهران ۲ هزار عدد ماسک تولید کردند که هزارعدد تحویل سپاه و هزارعدد دیگر هم بین مردم توزیع شد.

مسئول بسیج روستای عزیزک خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با کرونا در روستا در روزهای آخر سال متشکل از کارکنان دهیاری، شورای اسلامی و پایگاه بسیج عزیزک تشکیل شد و دهیاری با تهیه پارچه و در اختیار قراردادن آن به بسیج خواهران اقدام به تولید بیشتر کرد.

زین العابدینی ادامه داد: خیاطان روستا نیز شروع به تهیه ماسک برای اهالی روستا کرده که طی ۱۰ الی ۱۵ روز تهیه و در بین مردم پخش شده است.

وی گفت: برای ضدعفونی کردن جوی‌های آب سطح روستا با هزینه ۵ میلیون تومان آهک خریداری و تمام روستا توسط جوانان جهادی آهک پاشی و ضدعفونی شده است.

مسئول بسیج روستای عزیزک گفت: از شروع ویروس کرونا تاکنون درب‌های منازل، مغازه‌ها و اماکن عمومی با آب ژاول و وایتکس ده بار ضدعفونی شد که در تمام این مراحل با کمک مردم انجام گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =