کد خبر: 6146
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
مجلس

گزارش وزرای بهداشت و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با موضوع مقابله با ویروس کرونا و همچنین بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مهم‌ترین موضوعات اولین نشست مجلس در سال ۹۹ و در غیاب علی لاریجانی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، مجلس شورای اسلامی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی خواهند داشت؛ این نشست در غیاب علی لاریجانی به دلیل ابتلای وی به کرونلا برگزار خواهد شد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیر دولتی و همچنین اصلاح قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی بخشی از دستور کارهای پارلمان است.
وزرای بهداشت و کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس هم قرار است گزارشاتی با موضوع کرونا و مقابله با آن به نمایندگان ارائه کنند.
همچنین بررسی صلاحیت و برنامه‌های کاظم خاوازی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی اعتماد در دستور کار جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس (۲۰ فروردین) قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =