کرونا

فرماندار شهرستان نهاوند از مسافران درخواست کرد شهر را ترک کنند و گفت: از پذیرش مهمانان نوروزی معذوریم و ماندن مسافران را حتی برای یک روز در شهر به صلاح نمی دانم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مراد ناصری در حاشیه رزمایش دفاع بیولوژیک در نهاوند، اعلام کرد: هدف از این رزمایش ضدعفونی و گندزدایی شهرستان نهاوند با حضور لشگر ۲۹ نبی اکرم)(ص و قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در نهاوند است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت خالصانه سپاه و ارتش اظهار کرد: از امروز تا پایان تعطیلات عملیات ضدعفونی در تمامی نقاط شهری و روستایی با نظارت شبکه بهداشت و درمان صورت می‌گیرد چرا که معتقد هستند باید شهر پاک‌سازی‌ از مهمانان و مسافران نورزی شده باشد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: به‌ تمامی بخشداران، دهیاران اعلام‌شده از امروز به بعد کار سم‌پاشی و ضدعفونی تنها برای مناطق شهری و روستایی انجام می‌شود که مهمانان را با احترام برای ترک شهرستان بدرقه کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: مهمان عزیز با توجه به تجدید دیدار صورت گرفته لطفاً از نهاوند خارج شوند چرا که ماندن این  عزیزان از امروز به بعد به صلاح ایشان و شهرستان نیست پس تقاضا داریم از این بیشتر با سلامت و جان مردم بازی نکنند وهر چه زودتر شهرستان را ترک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =